Tuning exterior
- Demontarea oglinzii retrovizoare - acest lucru îţi va scădea consumul şi îţi va creşte viteza maximă de deplasare. Ce-ai frate îţi baţi joc de mine? Nu! Acest lucru a fost demonstrat ştiinţific într-un tunel de vânt, demontarea oglinzilor retrovizoare creşte aerodinamicitate maşinii tale cu 1.9%, un procent uriaş!
- Presiunea în roţi - influenţează consumul maşinii, este de preferat să aveţi presiunea mai mica cu 0.2 fată de presiunea scrisă sau indicată în cartea maşinii.
- Capace cromate (cu sau fară spinere) - părerea personală că unele maşini arată foarte bine cu capace cromate, creşte coeficientul de agăţare de pisi cu 0.3%, totodată va da un plus de look.
- Folie auto (transparentă intre 75% - 95% sau opacă complet) - este recomandată cea mai ieftină şi cea mai închisă folie, chiar şi opacă (nu ai nevoie să vezi pe unde mergi când eşti raicer toţi îţi vor acorda prioritate de raicer) aplicată pe toate geamurile maşinii (inclusiv parbrizul maşinii, dacă vrei să demonstrezi că eşti şeful şefilor), schimbă dramatic aspectul maşinii, dar din păcate folia inseamnă greutate in plus pe maşină, dupa indelungi teste, sondaje şi opinii, echipa de cercetători joo a determinat că montarea foliei are un coeficient de agăţare de pisi exponenţial, adică pentru fiecare geam coeficientul va creşte cu 1%, iar în cazul parbrizului cu 7%. Coeficientul de performanţă este de -0.1% înmulţit cu numărul de geamuri cu folie. Din păcate folia pe parbriz şi pe geamurile laterale fată este ilegală, în cazul în care te opreşte Poliţia vei primii o amenda cuprinsă intre 300 si 1000 lei şi reţinerea ceritifcatului de înmatriculare.
- Colantarea maşinii negru mat sau altă culoare - este un nou trend în lumea tuning-ului, toată lumea o face, costă intre 600 si 1500 lei şi iti va schimba look-ul maşinii tale, coeficienti crescuti de agatare de pisi +0.4%.
- Bări, praguri, eleroane etc. - se recomandă cât mai multe elemente de design sculptate din lemn de mesteacăn, brad sau stejar. Toate elementele se recomandă a fi cât mai mari pentru a spori aerodinamicitatea maşinii tale, printre elemente putem preciza bări, eleroane, grile, praguri.
- Neoane sub maşină - căt mai multe şi cât mai colorate, nu doar sub maşină se pot monta oriunde, atata timp cat eşti cool, unicat şi şucar, coeficient agaţare de pisi 0.1% per neon si un plus de look de 0,02% per neon.
- Sisteme iluminare suplimentare (DISCO) - montarea stroboscoape, semnale luminoase asemănătoare cu cele ale poliţiei, pompierilor sau ambulanţei te fac sa devii o legendă a străzii, un adevărat model pentru viitor raiceri. Se mai pot adauga şi benzi cu lumini LED, lumini adiţionale pe plafon, în bară sau pe jenţi, coeficientul de agăţare de pisi va creşte după următoare formula, 0.01% înmulţit cu intensitatea luminii per bec/led.
- Abţibilde(stickere) preferenţiale - lipirea abţibildelor pe lunetă, parbriz, geamuri sau chiar pe elementele caroseriei este cel mai bun mod de a îţi exterioriza personalitatea grozavă, lipeste-ţi abţibilide cu firmele hainelor care le porţi, muzica care o asculţi sau chiar cu o poză cu şeful, adică cu tine. Cele mai populare şi frecvent întâlnite abţibilde sunt cele cu Nike, Addidas sau Tuning, coeficientul de agăţare de pisi va creşte cu 0.4% aratându-i lui pisi că îţi permiţi ţoale de fitze şi că ai bani caşhi in buzunar, fară numar. Duşmanii tăi vor turba când vor vedea abţibildele şi look-ul va creşte cu până la 2.3%.
Tuning interior
Braduleţ petrom - garantăm creşterea performanţei maşinii tale, secretele mistice ale brăduleţilor sunt puţin cunoscute, el îţi va creşte puterea maşinii tale (în special vei simţii o diferenţă la cuplu) prin intermediul aerotermei. Enzima probiotică cu octanol trifosfat clorhidric (cunoscută sub denumirea de enzimă POTC - h3so4nos2) aflată în cantitate de 7.9% în brăduleţ va ajunge în motor, mai exact la pistoane, enzima depunându-se pe capul pistoanelor. Iniţial această enzimă este lichidă, odată ce va fi expusă la O2 (oxigen), se va transforma din lichid în gaz prin evaporare, odată ajunsă la pistoane şi este procesată, din cauza căldurii aflate în camera de ardere octanolul se va înparţi în două ramuri de pentanol acesta fiind puternic inflamabil, aşadar explozia va fi mult mai puternică...o explozie mai puternică înseamnă mai multă putere. Cercetătorii de la joo.ro au studiat acest fenomen în condiţii de laborator, locaţia acestui laborator este strict secretă. După multe teste, comparaţii am reuşit să determinăm ca montarea brăduleţului de la petrom va creşte coeficientul performanţei cu peste 1-3%, acest coeficient este în funcţie de volumul motorlui, cu cât mai mic volumul cu atât mai mare puterea, adică la un Matiz am reuşit să scoatem şasă cai putere in plus doar prin simpla montare a unui brăduleţ aparent inofensiv.
- Deodorant auto GUMA TURBO - procedeul este asemănător cu cel al brăduleţului petrom, dar impactul este mult mai pregnant, un impact TURBO, creştere a coeficientului performanţei şi aderenţei cu 4% pe tot parcursul turaţiilor, cuplul fiind cu mult mai mare decât normal.
- Deodorant auto AMBIPUR - cu un conţinut de peste 60 ml al enzimelor şi un miros mirific considerăm că acesta este vârful de gamă al deodorantelor auto, o creştere a puterei maşinii de 11%, a cuplului de 4% şi a coeficientului de agăţare de pisi de 7%.
- Covoraşe auto - cresc capabilitatea şoferului de a conduce cu o viteză mai mare, având o aderenţă mai mare intre adidas şi covoraş piciorul nu va aluneca, aşadar şoferul capătă încredere in sine. În acest caz nu putem vorbii de o creştere a niciunuia dintre coeficienţi, este doar o creştere de natură psihologică a capabilitaţilor şoferului.
- Cd-uri cu muzica ta preferată - ce haz are dacă nu asculţi în maşină la maxim muzica ta preferată. Un cd-u cu marele maistru Guţă sau o baladă simfonică acompaniată de Florin Salam, toate cd-urile trebuie să fie originale cu hologramă, organizate pe categorii (de exemplu: duşmani, dolărei, zâne, inimă mea care jeleşte, iubire nemuritoare) şi cu melodii unde se vor repeta cuvintele terminate în ani, exemple: bani, duşmani, golani. Pentru cei cu gusturi oribile, ca noi (echipa de cercetare joo.ro), recomandăm cd-uri cu muzică populară sau clasică care ajută la relaxarea sufletească si la dezvoltarea unei armonii interioare pentru un stil de condus mai calm. Totodată mai putem recomanda muzica hip-hop, house, chillout, minimal, dance etc. Totul rămâne la latitudinea ta, dar nu uita că salamul nu se ţine doar în frigider, ci se poate asculta şi în maşină la maxim. Muzica ascultată în maşină poate determina şi creşterea sau scăderea consumului.
Coeficienţi tuning
Dacă ai urmărit toţi paşii de mai sus o să te placă fetele cu până la 60% mai mult, puterea maşinii va creste cu peste 16%, vei avea cuplu mai mare cu pana la 4%, aerodianmicitate va creşte cu 5-6% si look-ul maşinii tale se va îmbunătăţii cu peste 30%.
Doar prin simpla citire, analizare şi aplicare a acestui articol în viaţa de zi cu zi, Ionuţ (membru a echipei de teste ştinţifice joo.ro) a devenit un raicer mai bun, chiar şi mai mult.
Matiz-ul său acuma are peste 104 cai putere si un cuplu de 131 NM, acest lucru a fost testat prin intermediul unui dyno-test făcut în Germania, maşina prinde acuma 0-100 în mai puţin de 9 secunde. Cine mai are nevoie de turbo atâta timp cât există acest ghid de tuning.
Să nu uităm că succesul la femei al lui Ionuţ a crescut cu peste 71%, fetele sunt înebunite dupa el şi deja a devenit o celebritate locală, in satul Mototârla, comuna Tunăreni, judeţ Ilfov, Romania.
Încheierea ghid-ului
Precizăm ca toate cele menţionate în acest articol sunt reale, pentru a avea coeficienţi de tuning căt mai mari puteţi folosii de mai multe ori acelasi element de tuning, de exemplu 2 folii puse una peste alta, 6 brăduleţi agăţaţi prin maşină.
Dorim să informăm public că nici un animal, om sau maşină nu a fost rănit in cursul testării / implementării ghid-ului, că cercetătorii joo.ro sunt calificaţi pentru a face orice expertiză asupra oricărui element de tuning o adevărată legendă, că ne adresăm la maşina ca la o persoană vie.
Nu suntem responsabili pentru orice eventuale daune de imagine,morale sau monetare care pot fii cauzate de acest ghid, nu încurajăm cititorul să il urmărească. Dacă ai urmărit acest ghid şi lumea ţi se adresează ca cocalar infect, bizon sau chiparos va trebui să reiei pasul 1 factorizat de n ori (n fiind numărul de adresări).
Dacă ai scris şi tu despre tuning, raiceri, etc. şi vrei să apară la noi pe site contactează-ne la contact@joo.ro cu subiectul "Tuning", urmând să precizezi date de contact şi articolul.
Un comentariu:
"Hai sa ne tunam masinile"
in cazu' meu... " hai sa ne cumparam masina " :-<
Trimiteți un comentariu